Strona Pomocy
Znajdziesz tutaj różne sposoby kontaktu, aby się z nami skontaktować.
Dodaj nasz numer i wyślij nam wiadomość.
+49 6139 331 89 53
Wyślij do nas e-mail z Twoim zapytaniem.
info@hotel-pracowniczy.pl
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Rejestracja jako dostawca na stronie MonteurzimmerGuru.de jest i pozostanie bezpłatna. Opcjonalnie można wykupić pakiety dla niektórych zaawansowanych funkcji lub opcji reklamowych.
Aby anulować rezerwację, skontaktuj się z dostawcą jak najszybciej. Warunki anulowania mogą się różnić, więc prosimy sprawdzić potwierdzenie rezerwacji lub stronę dostawcy.
Aby usunąć swoje konto, postępuj zgodnie z tymi krokami:
1. Zaloguj się na naszej stronie za pomocą swoich danych logowania.
2. Przejdź do ustawień i kliknij "Profil".
3. Tam znajdziesz opcję "Usuń konto".
4. Potwierdź swoją decyzję, klikając "Usuń konto".
Twoje konto zostanie teraz trwale usunięte, a Ty zostaniesz usunięty z naszej strony.
Prosimy pamiętać, że wraz z usunięciem konta wszystkie Twoje przechowywane dane i informacje zostaną trwale usunięte. Jeśli chcesz się ponownie zalogować w późniejszym terminie, będziesz musiał utworzyć nowe konto.
Jeśli masz wątpliwości co do tego kroku lub potrzebujesz pomocy, nasi pracownicy obsługi klienta chętnie Ci pomogą.
1. Zaloguj się na naszej stronie za pomocą swoich danych logowania.
2. Przejdź do ustawień i kliknij "Profil".
3. Tam znajdziesz opcję "Usuń konto".
4. Potwierdź swoją decyzję, klikając "Usuń konto".
Twoje konto zostanie teraz trwale usunięte, a Ty zostaniesz usunięty z naszej strony.
Prosimy pamiętać, że wraz z usunięciem konta wszystkie Twoje przechowywane dane i informacje zostaną trwale usunięte. Jeśli chcesz się ponownie zalogować w późniejszym terminie, będziesz musiał utworzyć nowe konto.
Jeśli masz wątpliwości co do tego kroku lub potrzebujesz pomocy, nasi pracownicy obsługi klienta chętnie Ci pomogą.